Blog do Andre »

Here I start my journey to Kona Hawaii. I can not explain how happy I was when I saw my name on the list of chosen. 22 weeks separates me from the big day, time to come up with a plan and do my best in my training sessions. Completing an Ironman is an incredible feeling and I had the opportunity to feel in 2007 in my first time. Have this opportunity again in Hawaii.... no explanation!

Aqui eu começo a minha jornada até Kona Hawaii. Mal posso explicar a tamanha felicidade quando eu vi o meu nome na lista dos escolhidos. 22 semanas me separam do grande dia, tempo para montar um planejamento e dar o meu melhor nas sessões de treinos. Completar um Ironman é uma sensação incrível que eu tive a oportunidade de ter em 2007 em minha primeira prova de ponta a ponta. Ter esse oportunidade novamente em Hawaii, sem explicação!

Um comentário: