Blog do Andre »

Half Ironman Lake Stevens / Washington


I'm in a great mood! As part of my preparation for the Ironman World Championship / Hawaii, I put my legs to work in one more challenge last week, at the Half Ironman Lake Stevens in Washington. Pleasant temperatures, 1.2 miles swimming in warm water, 56 miles bike course with some up and down but nothing to hard and 13.1 miles running with my fancy and brand new prosthetic leg! Here is my special thanks to Hanger Prosthetics and Orthotics and to Jennifer Woodard for making my new running socket, just perfect!

Great mood because I liked my time, 5h and 52 min, this is 27 mins better than my last Half Ironman (Lubbock/Texas) and that makes me very confident that I can improve even more and have a great race in Hawaii. Another factor, I ran in a brand new prosthetic socket and naturally takes I little time to get use to it. A few more training sessions and I can certainly shave several minutes of my total running time.

Great race, great people, great staff, awesome time....I am ready to Hawaii!

Alto astral! Como parte da minha preparação para o Mundial do Ironman no Hawaii, botei minhas pernas para correr em mais um desafio no últimao final de semana, no meio Ironman de Lake Stevens, em Washington. Temperaturas agradáveis, 1,9 km de natação, 90km de ciclismo com alguns altos e baixos, mas nada muito dificil e 21,1km correndo com a minha mais nova prótese! Aqui vai os meus agradecimentos especiais para Hanger Próteses/Órteses e para Jennifer Woodard por ter construído a próteses, está perfeita!

Alto astral pois eu gostei do meu tempo, 5h e 52 minutos, isso é 27 minutos melhor do que a minha última competição em Lubbock/Texas e isso me deixa muito confiante que eu posso melhorar ainda muito mais até o mundial do Hawaii. Outro fator, eu corrir em um encaixe novo e naturalmente leva um certo tempo para se acostumar. Mais algumas sessões de treino e com certeza eu vou conseguir baixar muito mais o meu tempo na corrida.

Ótima prova, ótimo Staff, ótimo resultado....estou pronto para o Hawaii!

Um comentário:

  1. Fala Coach!

    Parabéns pelo site, muito bom.

    Certo que farás uma grande prova dia 08/10.

    Abraço

    ResponderExcluir